Dlaczego zostałeś kierownikiem projektu? - Zarządzanie projektami - teoria i praktyka

Reply

Monika_w

14 May 2019, 2:22pm
Jestem jeszcze nowa w branży i bardzo mnie ciekawi z jakich powodów Wy, bardziej doświadczeni, zostaliście PM.
Czy jest to dla Was wyzwanie, cieszy Was ta praca? Jak długo pracujecie w branży i czy chcecie to robić w przyszłości?

micho

19 May 2019, 10:06am
Nie jestem kierownikiem projektu, ale myślę, że odpowiedzi nie będą bardzo miarodajne. Na fora internetowe dotyczące pm wchodzą ludzie zainteresowani, którzy chcą poszerzać swoją wiedzę, dlatego raczej nie znajdziesz tutaj nikogo, kto nie chce w przyszłości być nadal kierownikiem projektu.

LukaszOpen

8 Jul 2019, 6:52pm
Piszę z perspektywy pracy w wielu firmach.
Wszystko zależy od tego gdzie się trafi. Oczywiście jest to wymagająca praca, ale niesie równie dużo satysfakcji. Negatywne strony to przede wszystkim niezgrany zespół, brak współpracy i wsparcia od innych.
Najważniejszym w tym wszytskim jest to, żeby mieć bardzo pozytywne nastawienie.

yarek

20 Jul 2019, 7:35am
Przez pierwszych kilka lat, to była dla mnie całkiem niezła zabawa. Nie jest to jednak to, co chcę robić przez resztę życia.
Dla mnie fajne było to, że mogłem rozwiązywać problemy, które pojawiały się nagle i znikąd (nie cierpię rutyny!). Dlatego te kilka lat w zawodzie to była dla mnie świetna zabawa!

misio12

5 Sep 2019, 5:54pm
U mnie to wszystko zależy od projektu. Są rzeczy interesujące i mniej. Są świetni współpracownicy i beznadziejni.

Co do moich planów na przyszłość, myślę o tym, czy by nie zostać trenerem prince2. Jeszcze nic nie zacząłem robić w tym kierunku, ale chyba nie jest to takie łatwe, bo trzeba uzyskać akredytację.
Jesteście może trenerami albo wiecie jak można nimi zostać? Będę wdzięczny za rady.

Marecki

9 Nov 2019, 12:24am