Reply
|
skrzyp83
20 Apr 2019, 3:03pm |
Pracuję na stanowisku menedżerskim i teraz najważniejszym moim problemem jest to zawarte w pytaniu: Jak sprostać (wygórowanym) oczekiwaniom i potrzebom klientów? Wiem, że to bardzo rozległa kwestia, ale dla mnie to teraźniejszy problem - klient ma totalnie nierealistyczne wymagania i nie potrafię mu powiedzieć, że tak jak on chce absolutnie się nie da.
Mieliście kiedyś takie sytuacje? Potraficie pomóc? |
Marecki
25 Apr 2019, 5:14pm |
Ten temat jest naprawdę trudny. Przede wszystkim musisz dokładnie zidentyfikować jakie 'obietnice' składa Twoja firma. Czy nie komunikuje w np. reklamach, na stronie internetowej, tego czego wymaga klient. To jest naprawdę częsta przyczyna. |
matylda_biuro
14 Jun 2019, 3:56pm |
Myślę, że można tutaj wyróżnić dwa takie typy "obietnic". Pierwsze - bezpośrednie, są składane przez cały czas, pisemnie, ustnie... Drugie, niebezpośrednie, to to co się ludziom wydaje że im obiecaliśmy - ich wyobrażenia. I tutaj zwykle jest problem. Dlatego warto popracować nad sposobami komunikacji z klientami. |
mat_P
26 Jun 2019, 11:28am |
Klienci zawsze mają wysokie wymagania! To jest ich cecha szczególna, czasem jedyna Może warto ustalić z klientem cotygodniowe spotkania, na których opowiesz, co zespół przez ten czas zrobił, jakie problemy pojawiały się, co było pozytywnym zaskoczeniem... Wtedy klient będzie czuł się pewniej (bo jest o wszystkim informowany na bieżąco) i może też poczuje się jakby częścią zespołu i to pomoże mu zrozumieć, co jest możliwe do osiągnięcia.
|
Reply
|