Programik do zarządzania w małej firmie - cloud? - Oprogramowanie do zarządzania projektami

Reply

Artek

25 Oct 2021, 2:37am
Hej, mam mały bizesik i ludzie pracują dla mnie po części zdalnie. Dlatego potrzebuję czegoś po pierwsze do komunikacji z nimi, po drugie, żeby im rozpisywać zadania na bieżąco i nie musieć do nich wydzwaniać (bo nie wiem nawet kiedy będą pracować, a kiedy nie i złapię ich gdzieś np. na zakupach). Potraficie mi coś zaproponować? Coś cloudowego chyba tylko wchodzi w grę i nic dużego.

Last edited by the author: 6 Mar 2014, 11:05am,
zmieniany changed 1 time(s)


jarek_o

30 Oct 2021, 7:53pm
Że cloud to dla mnie jasne, bo jak inaczej masz się komunikować z pracownikami, którzy pracują zdalnie? Jesteśmy na forum compassa, ja mam compassa, no to co innego można polecić :P? Moim zdaniem na pewno możesz przetestować, nic nie zaszkodzi. Jak nie to to próbuj basecampa, może asanę...

Last edited by the author: 6 Mar 2014, 11:05am,
zmieniany changed 1 time(s)


tomek_k

2 Nov 2021, 8:24pm
A nie wystarczy Ci komunikator internetowy i do tego mail, google calendar? U mnie to jest zupełnie wystarczające, a dużym minusem wprowadzania dodatkowego oprogramowania jest to, że istnieje naprawdę ogromny opór przez uczeniem się czegoś nowego - ludzie po prostu przez miesiąc marudzą, że nie potrafią używać, potem drugi miesiąc naprawdę uczą się użytkowania i tyle z tego pożytku...

Last edited by the author: 6 Mar 2014, 11:05am,
zmieniany changed 1 time(s)


TomekOpen

9 Nov 2021, 10:18am
Ja bym tak nie dramatyzował - jak się odpowiednio przygotuje pracowników to wdrożenie w tak prosty program, jeszcze dostępny internetowo, nie stanowi najmniejszego problemu. Być może to też po prostu zależy od ludzi jakich się ma, ale jeśli ma się tak niepotrafiących się dopasować, to może po prostu praca zdalna nie jest dla nich...?

Last edited by the author: 6 Mar 2014, 11:05am,
zmieniany changed 1 time(s)


beatrycze

17 Nov 2021, 7:00pm
Hej
Ja jeszcze zaproponuję alternatywę czyli excel dla kierownika projektu, a reszta za pomocą maila. U mnie to się sprawdza, sama potrafię to wszystko mieć ogarnięte. Plusy są takie, że nie muszę wydawać pieniędzy, nie muszę się martwić żadnymi wdrożeniami. Tylko tyle, że ja muszę trochę więcej czasu poświęcić, żeby to jakoś ogarnąć.

Last edited by the author: 6 Mar 2014, 11:05am,
zmieniany changed 1 time(s)

Reply
Manage your Projects,
Team and Documents online!